Huur een virtuele assistente in, slim en kostenbesparend



De administratie uitbesteden is voor kleine zelfstandigen en / of kleine bedrijfjes veel goedkoper dan iemand in vaste dienst nemen. Zeker als je net begonnen bent en alles nog moet gaan ontplooien.


Er gaat dagelijks erg veel tijd zitten in social media, de agenda en het lezen en beantwoorden van e-mails. Deze to do punten kan ik voor je uit handen nemen, waardoor je je kan bezighouden met andere zaken waar het in jouw bedrijf of leven omdraait.

De voordelen:

  • Geen extra kosten voor een werkplek, computer, apparatuur, reisvergoeding, vakantiegeld, sociale lasten, etc.
  • Geen tijd meer kwijt aan tijdrovende simpele handelingen.
  • Het brengt rust in je agenda, de dagelijkse to do punten worden uit je handen genomen, waardoor er meer tijd vrij is voor belangrijkere zaken op de werkvloer of in je privé leven.
Ook ideaal voor druk bezet (werkende) ouders, voor afspraken en het plannen van afspraken of vakantie / dagtripjes.
Je kan me al voor 1 uur inhuren

      Je betaald alleen de daadwerkelijk gewerkte uren ( pay-as-you-go )


Neem voor meer informatie vrijblijvend contact met me op via het contact formulier of klik gelijk rechtsboven voor het aanvraag formulier (deze kan je gelijk invullen en verzenden) zo krijg ik een idee waarmee ik je kan helpen.


Ik neem daarna gelijk contact met je op