Wat kan ik voor je doen

Wat kun je zoal uitbesteden:

Hieronder heb ik wat taken neergezet waar je ons voor kan inhuren. 
Dit is maar een richtlijn. 


Takenpakket:


  • Agenda beheren, afspraken maken, lunch/diner afspraken maken, bevestigingen sturen, hotel/vakantie/zakenreis boeken
  • Evenementen plannen, relatiegeschenken regelen
  • Correspondentie bijhouden, e-mails, brieven, brochures, informatie aanvragen beantwoorden
  • Inkoop van kantoor benodigdheden
  • Telefonische contacten onderhouden (geen Call center)
  • Stukken inscannen en archiveren
  • Facturen maken en verzenden/ herinneringen versturen/ nabellen
  • leveranciers benaderen en inplannen
  • Skype afspraken inplannen en organiseren
  • Social media bijhouden/ berichten beantwoorden
  • Visitekaartjes/ flyers en banners regelen
  • Documenten of websites vertalen (Nederlands, Spaans, Engels )
  • Nieuwsbrieven en blog berichten schrijven en mailen


Voor emigranten die naar deze regio willen komen of hier al wonen:

Wij wonen in de regio Huesca, Aragón, Spanje.
  • Documenten vertalen van Nederlands naar Spaans of Engels of andersom
  • Begeleiding bij de aankoop, zoeken of het huren van een huis
  • Verkoop papieren voor de verkoop
  • Begeleiding bij een verbouwing van een huis
  • Je wegwijs maken in de regio voor diverse instanties, zoals bankrekening openen, bij de gemeente inschrijven, nie nummer aanvragen, etc
  • Helpen met het regelen van de benodigde papieren
  • Tijdelijke accommodatie regelen
  • Helpen met een stappenplan



Eigenlijk kan je bijna alles uitbesteden waar je gewoon de tijd niet voor hebt, alleen een kopje koffie met een koekje kan ik niet voor je neerzetten ;)